fint efetr regnet

Idag efter jobbet skulle Emil möta mig i hornstull och jag skulle med kaffe i handen och han choklad sätta oss i tanto och prata om livet. Men icke min bror glömde bort mig. Jag hoppade iallfall av och gick till 7-eleven och köpte mig lite kaffe-proviant och gick på en egen promenad. Kännde att jag behövde komma ut och det är så fint ute efter regn. Jag stannade och tittade på vattnet. Ville ha E med mig, för hon behövdes men hon var barnvakt.  Nu ska jag snart iväg till snoppen och vi ska planera ARVIKA jag längtar så jag dör. Kooks spelades för mig på väg hem och jag vart så taggad att jag var tvungen att sjunga med. Hoppas det inte var allt för falskt. 
 kyss ifrån Minna


Kommentarer
Postat av: peter

riktigt fult där med basta!

2008-06-18 @ 00:22:48
URL: http://kjarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0